مرجع مقالات تخصصی فلوئنت

آموزش جامع و تخصصی فلوئنت

مرجع مقالات تخصصی فلوئنت

آموزش جامع و تخصصی فلوئنت

  • ۰
  • ۰

روش‌های شستشوی فرش ها بسته به جور آن ها و میزان ظرافتشان متفاوت است و شستشوی درست و اصولی آن‌ها در مراقبت کیفیت و ارتقاء طول عمرشان زیاد اثر گذار می باشد .  بهترین قالیشویی در مشهد برای نمونه فرش ماشینی ابریشم تصنعی و مصنوعی به استدلال ظرافتش بایستی بوسیله قالی‌شویی‌های مطمئن شسته شود . منش شستن فرش پوست نیز مانند انواع دیگر فرش مختص و ویژه است تا زیبایی ظاهری‌اش محافظت شود و دچار زخم نشود .

فرش
پوست چیست؟ پیش از توضیح منش شستن فرش پوست ، کمی از فرش پوست خوا هیم بیان کرد . فرش پوست یا این که همان فرش چرم ارگانیک مشتمل بر فرش‌هایی از پوست گوسفند ، بز ، آهو ، گاو ، گوساله و… هست . فرش پوست گاوی در رنگ‌های سپید و سیاه ، قرمز‌رنگ ، قهوه‌ای ، خال‌دار و… و سایر فرش‌های پوستی در میزان ، طرح ، برش و رنگ‌های متنوع برای تزئین خانه‌ها به عمل می روند . ادغام این فرش ها با اشکال سرامیک و پارکت جلوه زیبایی به منزل می دهد و هم اکنون و هوای طبیعت را به چینش خانه‌ها می آورد . فرش‌های پوست بسیار شیک ، مدرن و لاکچری هستند و زیبایی ارگانیک ، گرما ، روح و جذابیت به خانه‌ها می بخشند .

روش
شستن فرش پوست در راه و روش شستن فرش پوست و حفظ از اینگونه فرش ها می بایست توجه و نازکی کافی داشته باشید . فرش‌های پوست در مقایسه با فرش‌های عادی دیرتر آلوده می گردند . یکی از طرق محافظت از این فرش‌ها و محافظت جلا و کیفیت آنها این می باشد که از جاروبرقی برای تمیزکاری و نگهداری به کارگیری فرمایید و البته درجه بالا را برای جارو کردن به کار گیری نکنید . ( درجه کم و در جهت موهای فرش) .

بهتر هست فرش پوست را در منزل همیشه مرطوب نکنید و تنها در صورت آلودگی با استعمال از ادغام تعدادی قطره سرکه سپید با یک لیتر آب آن را با ملایمت و ظرافت بوسیله پارچه‌ای قابل انعطاف تمیز نمایید . شستن فرش پوست در خانه بایستی به آرامی ، با ظرافت و اصولی انجام شود تا آسیبی به فرش پوست وارد نگردد . هرگز از وسایل گرمایشی برای خشک‌کردن اینگونه فرش‌ها استفاده نکنید . در صورت کثیفی و نیاز به شستشوی بخش اعظم به طبع به یک قالی‌شویی مطمئن و با تجربه مراجعه فرمایید .

روند
شستن فرش پوست
پروسه
شستن فرش پوست روش
شستن فرش پوست به رویه پایین می باشد :
نخستین با یاری برس نرمی به آرامی پشم‌های روی فرش پوست را شانه نمائید تا آراسته شود و گره‌های احتمالی‌اش (گره‌ها را نم‌دار کنید) بازشوند .
بهترین منش شستن فرش پوست با دست میباشد ؛ هیچوقت آن ها را در خودرو لباس‌شویی نیندازید زیرا باعث جراحت به آنها خواهد شد .
آب را ولرم نمایید ، نمک را هم پا با میزان کمی مایع شوینده ملایم بر فرش بریزید (هرگز از پودر لباسشویی استعمال نکنید) و آن را به آرامی و ملایمت ماساژ دهید (شستن را طولانی نکنید) .
در منش شستن فرش پوست ، مرحله آب‌کشی دوچندان با اهمیت می‌باشد ؛ بایستی با نازکی ، ملایمت و فارغ از فشار انجام شود و مواد شوینده و آب به طور کامل از آن خارج گردد .
فرش را سوای هیچ مدل وسیله گرمایشی پهن نمایید تا کم آب گردد و پیش از کم آب شدن کامل مجددا آن را برس بکشید تا آراسته و نرم شود .
قرائت
مقاله

  • ۹۸/۰۸/۰۸
  • عباسی عباسی

بهترین قالیشویی در مشهد

نظرات (۱)

  • صادق علیخانی
  • سلام

    وبلاگ زیبا و خوبی دارید.
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید



    با افتخار وبلاگتون رو دنبال میکنم

    خوشحال میشم شماهم اینکارو انجام بدین


    http://alikhani98.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی