مرجع مقالات تخصصی فلوئنت

آموزش جامع و تخصصی فلوئنت

مرجع مقالات تخصصی فلوئنت

آموزش جامع و تخصصی فلوئنت

  • ۰
  • ۰

ضمانت نامه که با عنوان پشتوانه هم شناخته می شود ، از واژه ضمانت گرفته گردیده است . معنای ضمانت نامه را می بضاعت به تاوان یا این که پذیرفتن عواقب ربط اعطا کرد . گارانتی و وارانتی  بهترین قالیشویی در مشهد از نمونه های نام آشنای ضمانت نامه در مسئله کالاهای فیزیکی میباشند . تعهدهایی نظیر ضمانت طومار در موضوع کالاهایی که قیمت بالایی دارا‌هستند و قرار هست برای بازه زمانی طولانی زمینه به عمل گیری واقع شوند کاربرد دارااست . برای مثال هیچ زمان از فروشنده کالاهای خوراکی یا این که این که مصرفی درخواست ضمانت طومار نمی کنیم ولی کالاهایی مانند سردخانه یخچال ، تلویزیون ، وسایل برقی آشپزخانه و . . . از مواردی میباشند که به طبع با گارانتی و ضمانت نامه و ذیل شروطی یگانه مبادله می‌گردند . خریدار در صورتی حاضر می‌باشد کالا خویش را تضمین کند که از کیفیت و تداوم فرآورده اطمینان داشته باشد . به عبارت دیگر می بضاعت و توان ضمانت نامه را این طور توصیف کرد : تعهدی ست که ارائه دهنده سرویس ها یا این که این که فروشنده در برابر صدق و سالم جنس و خدمت ارائه شده می دهد و در صورتی‌که خریدار پس از مدتی متوجه عیب و نقصی در مال شوند که عیب به وجود آمده ناشی از کوتاهی خریدار نبوده می باشد ، فروشنده مکلف به بده بستان یا این که تعمیر محصول می باشد و یا در شرایط خاص جنس را پس گرفته و مبلغ را برمی گرداند . گارانتی متداول ترین نوع ضمانت در موضوع هر کالایی می باشد . کلمه و واژه ضمانت از مدل گارانتی وقتی بکار می رود که در میان دو شخص تعهدی برقرار شود مبنی بر اینکه در شرای وضعیت مطرح گردیده چهره دهد این پیمان که عمدتا تعمیر یا این که تعویض (وارانتی) می باشد ، عملی شود .
ضمانت طومار ، گارانتی ، وارانتی و اقداماتی شبیه انجام می شود تا خریدار با اطمینان بیشتری کالای مد حیث خود را تعیین کند و ریسک خرید را کاهش دهد . در واقع ضمانت طومار یا این که گارانتی در حکم تضمین خرید خواهد بود .


ضمانت
نامه
فرش ماشینی
فرش ازجمله کالاهای با دوامی ست که با ضمانت طومار دارای اعتبار به فروش می برسد . یک سری مدل تعهد برای کالای فرش ماشینی وجود داراست : 1) در حالت نخستین کارت ضمانت میباشد که با قید شماره سریال فرش که در پشت آن و بر روی کاغذ شناسنامه درج گردیده می باشد بر روی کارت ، مال از طرف کارخانه ضمانت میشود .
2) در صورتیکه فرش را از فروشگاه ها خریداری نماییم ، فروشنده هم با دادن کاغذ فاکتور و قید مورخ جنس را برای بازه مشخصی تضمین می نماید .
3) قضیه انتها هنگامی ست که شما فرش را بصورت آنلاین خریداری نموده باشد و ورقه ضمانت را درب خانه اخذ نمائید . در خرید اینتنرتی فرش ، ضمانت نامه برای مشتری مهم ترین اصل می باشد .

حالت
ضمانت نامه فرش
در هر ضمانت طومار یک خصوصی زمینه ها کلی رعایت می شود ولی تمام ضمانت ها در جزئیات با یکدیگر متفاوت میباشند .
در شرایط کلی تمام تولیدکنندگان یا این که فروشندگانی که کاغذ گارانتی را به دست خریدار می دهند دارنده مسئولیت می‌شوند که : فرش در برابر شست و شو (بدون به کار گیری از مواد شوینده مثل سفید کننده یا این که این که . . .) با مواد شوینده حاد نمی‌شود و تغییر رنگ نمی دهد .
جنس را در برابر شکستگی و از دست دادن حالت نخستین مانند راحت شدن و . . . بیمه می نمایند .
مشکلی در بافت و الیاف فرش مبنی بر سوختگی الیاف ، کوتاه و بلند بودن پرزها ، داشتن آنگاه ها غیر استاندارد و . . . وجود ندارد .
مال زمینه نظر با موارد ذکر شده در پشت یا این که این که شناسنامه فرش تضاد و مغایرت ندارد .
ریشه ها و گره ها تندرست بوده و بافت نقشه غلط نمی باشد .
در صورتی که خریدار پس از متوجه عیبی در رابطه با هر کدام از مورد ها مطروحه در ضمانت نامه یا گارانتی شد ، توانمند می باشد کالا را به فرد ضمانت دهنده برگرداند .
می بایست اعتنا شود که هرگونه سهل وآسان و راحت انگاری در مراقبت و محافظت از فرش یا بروز خطای انسانی به وسیله خریدار مثل رنگ رفتگی بر اثر قرار تصاحب کردن کالا در تابیدن بدون واسطه نوروفروغ خورشید ، پوسیدگی و تولید کپک بر اثر پهن کردن فرش در مکان مرطوب ، ماندن نم در لابه لای گره ها و . . . ، شکستگی بر اثر شست و شوی اشتباه فرش و . . فرش را از قید گارانتی بیرون ساخته و ضرر و زیان وارده بر عهده فرد خاطی خواهد بود و شرکت هیچگونه تعهدی بر عهده نخواهد داشت . تشخیص این که آسیب وارد آمده بر فرش به عامل بی کیفیت بودن محصول بوده یا این که به علت کوتاهی و قصور خریدار صورت گرفته می باشد ، مسئولیتی ست که بر عهده خبرگان و کارشناسان این حرفه قرار گرفته است .
برخی ضمانت طومار های یگانه نیز وجود دارا هستند که بوسیله هر شرکتی انجام نمی شود . مانند ضمانت طومار اصالت فرش ، ضمانت طومار قیمت و کیفیت فرض و ضمانت نامه رجوع فرش که در ادامه برای آشنایی بیشتر در قضیه هر کدام توضیحات مختصری ارائه می دهیم .

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • عباسی عباسی

بهترین قالیشویی در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی